Beoordelingen Medicura B.V.

8,6
724 beoordelingen

    Walther

    10


    9


    MIJN ERVARING WAS GOED

    Margriet

    10


    eerste ervaring......voor 100% tevreden !!


    Kwam met mijn echtgenote de MEDICURA winkel in Geldrop binnen voor informatie en evt. bestellen / lenen / huren van een rolstoel. Mijn vrouw heeft acht jaar Parkinson en kan 's middags moeilijk lopen. Tot onze verbazing stonden we na 20 minuten weer buiten met een prima rolstoel en waren voortreffelijk geholpen.

    Leo

    9


    Correcte en tijdige levering, prima artikel


    Ik bestelde een rolstoel online, had een riante keus en na betaling werd ik voldoende geïnformeerd over het bezorgproces. Het artikel werd tot achter de voordeur bezorgd en blijkt tot dusver te voldoen aan de beloofde eisen.

    Ton

    9


    Goede services


    Alles gelopen als belooft

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Jessy

    10


    Prima advies en service.


    Ten alle tijden krijg je een prima advies voor de gestelde vraag en dit wordt opgevolgd door een adequate levering van het benodigde materiaal.

    H.T.J.

    8


    Goed product


    Verzending mag wat vlotter.

    M.Jainandunsing

    10


    Super goede organisatie!!


    Zeer klantvriendelijkheid.Jullie werken zeer snel. Super goede bezorg en ophaal service. Een hele goede organisatie. Ook de medewerkers van bezorg en ophaal werken zeer keurig en vriendelijk. Ga zo door!!!Ik ben zeer tevreden. Dankjewel voor goede service

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Ben

    9


    Zeer positief


    Medicura is voor onze uitleenpost in Lierop een onvoorwaardelijke en zeer gewaardeerde steun voor al onze leden van onze dorpscooperatie "Lierop Leeft". Contacten zijn zeer laagdrempelig en op verzoeken wordt adequaat gereageerd.

    Johan

    6


    bij product zit geen nederlandse beschrijving


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Marie

    7



    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Mieke

    8


    Nee


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    J.J.

    7


    n.v..t


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Francoise

    10


    Mijn eerste matras, was helaas een rokers matras. Dit kon gelukkig na enkele dagen om worden gewisseld. Maar TIP als de medewerker met ophalen ruikt dat er in huis gerookt wordt, dit dan met dikke stift op het matras,dat er gerookt wordt. Dit scheelt een hoop,ellende en slapeloze nachten. Want als het matras warm word door dat je in bed ligt, is het echt een afschuwelijke geur. En deze gaat in kussen dekens dekbed nachtkleding zitten. We hebben alles uitboeten wassen.


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Phil

    8



    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Caroline

    8


    geen idee


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    C.W.M.

    7



    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Willem

    10


    Nee


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Gijsbertus

    3


    Bestelling nog steeds niet binnen, matige service lijkt mij.


    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Rian

    8



    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Willy

    8


    Hoewel ik mijn internetbestelling via Ideal betaalde kreeg ik toch nog ten onrechte een factuur via de post toe gestuurd. Dit is doormiddel van telefonisch contact met uw klantenservice rechtgezet. Het geeft wel aan dat uw administratie niet geheel op orde is. Een minpuntje dat zorgt voor verwarring en bijna een ten onrechte dubbele betaling van mijn bestelling .


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    anoniem

    9


    Verzending in doos ruim 10 maal de maat van het artikel is onpraktische overkill waardoor het artikel niet meer in de brievenbus past. Daardoor extra moeite om pakket op te halen bij een servicepunt.


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Annie

    8


    Duidelijkheid over het leveren van het product. Ik had twee keen gebeld en zou worden teruggebeld over de bezorging, hetgeen niet gebeurde. Bij de derde keer kon de telefonist pas zeggen wanneer het product geleverde werd.


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Daan

    3


    nee


    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Jos

    7


    Levering mag wat sneller. Prima produkt.


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Rianne

    8


    ja een uitgebreide catalogus met alle (aangepaste) hulpmiddelen


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Nathalie

    8


    Bij aflevering van de rolstoel was enige uitleg wel handig geweest over gebruik.


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Stan

    2


    Sinds begin september zijn wij bezig om een defecte trippelstoel vervangen of gerepareerd te krijgen.. tot heden is dit niet gelukt. Dit terwijl er bij 1ste telefoontje aangegeven werd dat er een vervangende stoel zou zijn die op korte termijn beschikbaar zou zijn. Vraag was om van onze trippelstoel foto's te maken en deze toe te sturen. Dit is ook gedaan... hierna een week later maar zelf contact opgenomen hoe de situatie was... kregen toen de opmerkingen er waren geen foto's ontvangen. Nogmaals de foto's doorgestuurd... hierna is het wederom stil. op 3 oktober nogmaals gebeld en wederom de situatie uitgelegd, hierbij al aangegeven dat de defecte stoel een korte hefcylinder heeft ivm lengte van gebruiker. kregen we uiteindelijk op 5 okt een telefoontje.. we kunnen maandag komen leveren... wat blijkt.. een normale stoel... die 20 cm te hoog is... dus wederom retour. komt vandaag een nieuwe stoel.. deze was op juiste hoogte na wat stel werkzaamheden... blijkt deze en niet hoog genoeg te gaan en tergend langzaam.. hierop stoel wederom retour. - Hoe is het mogelijk dat een vervangende stoel regelen nu al bijna 6 weken duurt??? - Alle contact momenten tot vorige week zijn door ons zelf gepleegd. Indien we zelf er niet bovenop waren blijven zitten hoe lang had dit dan nog geduurd?? - Is het niet verstandiger om bij eerste contact al iemand langs te sturen om de situatie op te nemen? Al met al is dit een diep schamende gang van zaken om mensen die hulpbehoevend zijn zo aan hun lot over te laat. Resultaten uit het verleden geven ons nog steeds het gelijke beeld. Hierin is niets veranderd. Indien medicura niet als leverancier was aangegeven door zorgverzekeraar was er zeker geen contact geweest. In het verleden vaak zaken gedaan met Kersten en hier was alles beter geregeld. Deze kwamen oa wel bij gebruiker kijken wat er nu nodig is voor vervanging of reparaties


    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Frits

    10


    Ik ben in de winkel in Roermond geweest en Stefanie en Danielle hebben me geweldig geholpen. Erg vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    H

    7


    nee


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Yvon

    9



    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Franca

    10


    geen idee


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    M

    10



    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Jos

    10



    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    H.

    10


    Zeer tevreden!


    Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen en ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling!

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Frank Nelissen

    8


    Goede service en behulpzaam


    Bij het bestellen van een beugel moest ik wel zoeken naar het begeleidend bevestigingssetje zonder te weten welke ik moest hebben. Omschrijving op site gaf aan dat je apart zo'n setje moest bestellen. Tip van mij koppel bij elk beugel waarbij zo'n setje hoort het betreffende bevestigingssetje erbij. Is klantvriendelijker. Dan hoeft de klant niet te zoeken, want die weet vaak niet wat hij zoekt en dat kostte mij nou meer zoekwerk. Uw medewerker heeft mij daar uitstekend bij geholpen.

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    T

    10


    Zeer goed


    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Brigitte

    10


    Gewoon prima


    Gewoon prima

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    M

    10


    levering altijd als verwacht mag worden!


    goede ervaring, zowel als alles goed gaat, maar ook als bijvoorbeeld het iets langer duurt vanwege voorraad/levering. Prima communicatie.

    Dirk

    10


    Fijne mensen begripvol en hele goede service . Ik zeg top


    Toen mijn man erg slecht werdt ten gevolge van prostaat en botkanker hebben wij veel van jullie geleend. Een hoog laag bed met speciaal matras, een po stoel decubitus kussen en draaischijf. Hierdoor kon mijn man t’huis blijven tot het laatst.Wat hij dus heel graag wou en wij natuurlijk ook. Hier voor onze hartelijke dank.Mvg Tiny van Houten Bonthuis.

    Joost

    7


    slecht onderhouden website


    Iets besteld via de website, bleek er een totaal ander produkt achter te zitten, website was niet aangepast. Met enig gedoe toch goed gekomen.

    Anneke

    6


    Niet wat verwacht


    7 euro om het terug te sturen!

    Ton van Loon

    8


    Snelle levering


    Goede service en vlotte afhandeling!

    Maria

    8


    Klantvriendelijk en groot assortiment.


    Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan zowel telefonisch als in de winkel. Altijd behulpzaam en meedenkend.