Beoordelingen Medicura B.V.

8,5
771 beoordelingen

    edwin

    10


    Perfect


    Ik zou zo weer bestellen, super service!

    Anneke

    1


    Het bedrijf stelt zich totaal niet klantgericht op.


    Wij hebben een rolstoelkussen gehuurd, naar wij begrepen voor € 10,- (naast de gratis rolstoel). Naar nu blijkt voor een huurprijs van ruim €10,- per week!. Wij huren het kussen nu vier maanden en de rekening beloopt inmiddels € 168,- voor een kussen dat wij ook kunnen aanschaffen voor € 69,-. Wij verwachten van een klantgericht en -vriendelijke zorgwinkel dat zij ons hier proactief van in kennis stellen en met een net voorstel komen voor de financiële afhandeling. Niets van dat alles; na betaling van genoemd totaalbedrag mogen wij, als tegemoetkoming, het kussen als ons eigendom beschouwen. Wij vinden dit een schandaal en een koude Kassa-douche waardig.

    Y.T

    4


    Ontevreden


    Bij het plaatsen van de bestelling is niet aangegeven dat het product niet geleverd kan worden. Met volle hoop de bestelling gedaan. Vervolgens een mail ontvangen dat de winkel contact opneemt als het op voorraad is. Dag later weer een mail ontvangen dat er niet geleverd kan worden en dat het geld wordt teruggestort.

    Annelies

    1


    Ik heb nog geen ervaring want heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Duurt lang.


    Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen.

    Gerrit

    9


    Gewoon goed, zou niet weten of anderen nog beter zijn.


    De hulpmiddelen die besteld zijn worden stipt op tijd bezorgd en geplaatst maar ook stipt op tijd weer opgehaald. Hulpmiddelen die niet vergoed worden kun je tegen een schappelijke prijs kopen.

    Marjon

    10


    super bedrijf


    rappe verzending en zeer vriendelijk telefonisch te woord gestaan

    Nicole

    10


    Top! Goede service!


    En medisch kussen bestelt, voor advies telefonisch contact gehad. Het kussen beviel niet, dus retour gestuurd, daarover ook telefonisch contact gehad. Ik ben erg tevreden over de service en klantvriendelijkheid.

    Ria

    1


    Zeer slechte service


    Luisteren moet nog uitgevonden worden. Zeer kortaf aan de telefoon, bot.

    Wilma

    9


    Goede materialen


    Eindelijk de krukdoppen gevonden waar ik al tijden naar op zoek was

    Marieke

    9


    snel bezorgd


    Ik had krukken nodig voor een verrekte knie band. Voor het weekend besteld maandag al in huis was echt super snel/

    Ludo

    10


    Perfecte service


    Al meerdere keer zaken gedaan met Medicura: de laatste ervaringen zijn de aanschaf van een rollator voor mijn moeder waarbij we zeer netjes en geduldig geholpen zijn door een zeer vakbekwame en vriendelijke dame in Weert. Verder in de outlet in Roermond een relax/sta-op stoel aangeschaft voor mijn moeder. Ook hier weer zeer vriendelijk geholpen met heldere afspraken. Klantvriendelijkheid wordt hier met hoofdletters geschreven, prima!

    A.

    5


    steeds veranderende informatie


    Mw. Verspae heeft de rollator niet zelf besteld, dat heb ik voor haar gedaan omdat het voor haar onmogelijk is dit zelf te doen. Ik had gevraagd om levering (met bezorgkosten van 31 euro) in de middag ivm de hulp die mevrouw 's morgens krijgt. Uit niets is gebleken dat dit niet van te voren geregeld kon worden. Krijg ik de avond van te voren een sms met het bezorgingsmoment midden op de morgen. Ik gebeld met Medicura, waar blijkt dat levering op een dagdeel nooit van te voren aangegeven kan worden. Ik geprobeerd de thuiszorg de dag van levering naar een ander moment te verzetten, hetgeen niet echt lukt. Dan maar afwachten hoe een en ander in elkaar gaat passen. Krijg ik 's morgens een telefoontje van de bezorger dat de bestelde rollator niet in Schinnen voorradig is en dat die uit Weert moet komen: bezorging toch in de middag. (Had ik dat van te voren geweten, had ik al die tam tam voor het verzetten van de thuiszorg niet hoeven doen). Later op de morgen krijg ik telefoon van Medicura. De bestelde blauwe rollator is uitverkocht. Of het ook de grijze mag zijn. Ik stem daar maar in toe omdat de levering anders nog 14 dagen op zich kan laten wachten en dat kan niet voor mevrouw, ze heeft de rollator snel nodig. Kom ik de volgende dag bij Mw. Verspae en wat zie ik tot mijn verbazing: een blauwe rollator. ????? Blij natuurlijk dat het uiteindelijk toch allemaal geworden en bezorgd is zoals gewenst, maar het heeft mij een hoop energie gekost om een en ander goed geregeld te krijgen voor mevrouw. Mevrouw kan nu in ieder geval weer naar de winkel om haar boodschapjes te kunnen doen. A. Fokkema Beveel ik Medicura aan? Lastig, het is geen ja en geen nee.

    wil

    1


    triest


    hallo ik heb bijna 3 weken een bestelling gedaan bij jullie en tot op heden niks ontvangen terwijl ik al betaald heb IK VIND DIT WARE KLOTE BOEL BIJ BIJ DEZE FIRMA

    Schilders

    8


    Duidelijke webwinkel en snelle service


    De artikelen zijn makkelijk te vinden in de webwinkel. de artikeln die op voorraad zijn worden vaak al na 1 of 2 dagen geleverd.

    Claudia mia

    10


    Prima service.


    Snelle levering.

    Yvonne

    10


    Goede en snelle service.


    Plaswekker met 3 broekjes besteld, deze zijn snel geleverd. Helaas moest één broekje nageleverd worden. Hier kreeg ik keurig een mail van en ook dit pakketje heb ik alsnog snel ontvangen. Ook erg vriendelijke medewerkers aan de telefoon.

    hub boesten

    9


    TEVREDEN


    TEVREDEN

    Henk Bosch

    8


    Heel goed.


    Allen maar een drinkbeker met tuit voor mijn vrouw gekocht. Goedkoop en ik had er zelf al goede ervaringen meee

    Hendricus

    4


    Nazorg waardeloos


    stokhouder na 1 keer te gebruiken gebroken terwijl op mijn oude rollator esygoing van 6 jaar oud iedere dag gebruik gemaakt van wandelstok cq stokhouder , foto opgestuurd en kan een nieuwe kopen voor 12,50 euro never en nooit niet zal mijn ongenoegen wel kenbaar maken op de bestaande media.

    g

    4


    traag


    donderdag besteld en betaald. woensdag eindelijk ontvangen

    Miriam

    5


    Redelijk.


    Het product online besteld. Dat ging heel goed. Daar heb ik ook een bevestiging van gehad via de mail. Daarna bleef een mail of telefoontje uit dat het product binnen was in de winkel om af te halen. Uiteindelijk heb ik zelf gebeld en toen bleek het product al in de winkel te liggen. Slechte communicatie.

    Janny

    10


    Zeer snelle bezorging !


    Zeer snelle bezorging van het bestelde artikel

    Fransje

    9


    Geweldig


    Alles klopt

    Bèr

    10


    Geweldig


    Goede service

    yvonne vd leijgraaf

    4


    ontbrekende info


    bestelling gedaan kreeg niets te wanneer het geleverd wordt mail gestuurd blijkt het product niet op voorraad meer te zijn deze info stond niet op de webshop site moet nu 3 tot 4 weken wachten terwijl ik het nu nodig heb als het op de site had gestaan had ik het niet besteld