Beoordelingen Medicura B.V.

8,6
747 beoordelingen

    C

    10


    Doen moeite voor je bestelling


    Gemakkelijk te bestellen Na telefoon dat het in een ander filiaal lag , netjes een paar dagen later in huis

    H.G

    10


    Prima service


    Bij de koptelefoon zat een extra briefje over het aansluiten op de tv Prima service dus

    Jeannette

    5


    Leveren top, ophalen bagger


    Mijn vader is overleden, staat in de huiskamer opgebaard. Mensen die afscheid willen nemen kunnen niet bij hem komen omdat het bed vreselijk in de weg staat. Ze hebben geen tijd om dit op te halen en kan pas na twee dagen en die dag is het officiële afscheid.

    Martien

    10


    Snelle levering


    Alles is prima verlopen

    Marjo

    10


    alles naar wens verlopen


    Bij Medicura ben ik al jaren klant. Vroeger liet ik me de hulpmiddelen in de winkel halen. Tegenwoordig bestel ik steeds meer via de webshop. Dat ik na ruim 15 jaar nog altijd klant ben bij jullie spreekt voor zichzelf. Vooral nu de keuze steeds groter wordt.

    Christa

    8


    Zou weer zo iets bestelken online.


    Werd heel vriendelijk geholpen aan de telefoon. Had na het weekend mijn geld al terug. Kon het zo annuleren.

    Ria

    1


    Zeer slechte service


    Luisteren moet nog uitgevonden worden. Zeer kortaf aan de telefoon, bot.

    Vera

    3


    Slecht in afspraken nakomen.


    Eerst een trippelstoel aangevraagd bij de cz. Nee medicura moet de papieren zelf krijgen. Dus weer wachten. Dan moet je afmetingen doorgeven. Je stoel wordt bestd. Weer wachten binnen 2 weken heeft u deze. En dan wordt het opeens weer 3 weken. Ivm feestdagen dat begrijpt u wel toch. Nee!!! Ik wacht al 2.5 maand.

    J. JANSSEN

    10


    Uitstekende ervaring


    Aannemen voor reparatie van mijn scootmobiel nadat mijn dealer dit geweigerd had. Resultaat OK!

    H.T.J.

    8


    Goed product


    Verzending mag wat vlotter.

    Bap

    10


    Uiterst klantvriendelijke en persoonlijke benadering!


    Een medewerker die onthoudt wie je bent, die je goed adviseert en je alternatieven biedt. Je gaat met plezier naar de zorgwinkel in Boxtel toe en komt goed voorzien weer thuis.

    van den Elsen

    4


    Slechte communicatie


    Na 3 dagen pakket niet geleverd door gls.ze konden het adres niet vinden. Een aantal telefoontjes later. En inmiddels vrijdagmiddag kreeg ik de tip het pakket op te halen 10 km verderop. Ze zouden na het weekend anders pas leveren. Ik zou het geld teruggestort krijgen. Ben naar de zorgwinkel gereden . Maar vanochtend was het geld nog niet teruggestord. Wat blijkt. Kom ik bij mijn buurvrouw ( waar ik het voor geregeld heb) hebben ze het pakket alsnog daar geleverd. We houden het toch maar zodat ze een voorraadje heeft. Maar al met al dus echt niet tevreden . Mvg B. Schuijling

    Bryan

    9


    Snelle en goed levering.


    Snelle en goede levering van producten. Prettige en snelle opvolging van adviesvraag en klantenservice

    Mevrouw

    4


    Offerte opmaken


    Offerte opmaken met dezelfde prijs als webshop. En als je hierop reageert krijg je dezelfde korting als je toch al lid bent van ouderenbond, wat ze dan weer niet vragen.

    Tonnie kuijpers

    8


    Goed product


    Ik gebruik uw product zelf niet, maar ik hoor alleen goeds. Is al de tweede keer, dat ik hetzelfde besteld. Dus prima!

    Johan

    6


    bij product zit geen nederlandse beschrijving


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Marie

    7



    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Mieke

    8


    Nee


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    J.J.

    7


    n.v..t


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Francoise

    10


    Mijn eerste matras, was helaas een rokers matras. Dit kon gelukkig na enkele dagen om worden gewisseld. Maar TIP als de medewerker met ophalen ruikt dat er in huis gerookt wordt, dit dan met dikke stift op het matras,dat er gerookt wordt. Dit scheelt een hoop,ellende en slapeloze nachten. Want als het matras warm word door dat je in bed ligt, is het echt een afschuwelijke geur. En deze gaat in kussen dekens dekbed nachtkleding zitten. We hebben alles uitboeten wassen.


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Phil

    8



    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Caroline

    8


    geen idee


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    C.W.M.

    7



    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Willem

    10


    Nee


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Gijsbertus

    3


    Bestelling nog steeds niet binnen, matige service lijkt mij.


    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Rian

    8



    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Willy

    8


    Hoewel ik mijn internetbestelling via Ideal betaalde kreeg ik toch nog ten onrechte een factuur via de post toe gestuurd. Dit is doormiddel van telefonisch contact met uw klantenservice rechtgezet. Het geeft wel aan dat uw administratie niet geheel op orde is. Een minpuntje dat zorgt voor verwarring en bijna een ten onrechte dubbele betaling van mijn bestelling .


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    anoniem

    9


    Verzending in doos ruim 10 maal de maat van het artikel is onpraktische overkill waardoor het artikel niet meer in de brievenbus past. Daardoor extra moeite om pakket op te halen bij een servicepunt.


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Annie

    8


    Duidelijkheid over het leveren van het product. Ik had twee keen gebeld en zou worden teruggebeld over de bezorging, hetgeen niet gebeurde. Bij de derde keer kon de telefonist pas zeggen wanneer het product geleverde werd.


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Daan

    3


    nee


    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Jos

    7


    Levering mag wat sneller. Prima produkt.


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Rianne

    8


    ja een uitgebreide catalogus met alle (aangepaste) hulpmiddelen


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Nathalie

    8


    Bij aflevering van de rolstoel was enige uitleg wel handig geweest over gebruik.


    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Stan

    2


    Sinds begin september zijn wij bezig om een defecte trippelstoel vervangen of gerepareerd te krijgen.. tot heden is dit niet gelukt. Dit terwijl er bij 1ste telefoontje aangegeven werd dat er een vervangende stoel zou zijn die op korte termijn beschikbaar zou zijn. Vraag was om van onze trippelstoel foto's te maken en deze toe te sturen. Dit is ook gedaan... hierna een week later maar zelf contact opgenomen hoe de situatie was... kregen toen de opmerkingen er waren geen foto's ontvangen. Nogmaals de foto's doorgestuurd... hierna is het wederom stil. op 3 oktober nogmaals gebeld en wederom de situatie uitgelegd, hierbij al aangegeven dat de defecte stoel een korte hefcylinder heeft ivm lengte van gebruiker. kregen we uiteindelijk op 5 okt een telefoontje.. we kunnen maandag komen leveren... wat blijkt.. een normale stoel... die 20 cm te hoog is... dus wederom retour. komt vandaag een nieuwe stoel.. deze was op juiste hoogte na wat stel werkzaamheden... blijkt deze en niet hoog genoeg te gaan en tergend langzaam.. hierop stoel wederom retour. - Hoe is het mogelijk dat een vervangende stoel regelen nu al bijna 6 weken duurt??? - Alle contact momenten tot vorige week zijn door ons zelf gepleegd. Indien we zelf er niet bovenop waren blijven zitten hoe lang had dit dan nog geduurd?? - Is het niet verstandiger om bij eerste contact al iemand langs te sturen om de situatie op te nemen? Al met al is dit een diep schamende gang van zaken om mensen die hulpbehoevend zijn zo aan hun lot over te laat. Resultaten uit het verleden geven ons nog steeds het gelijke beeld. Hierin is niets veranderd. Indien medicura niet als leverancier was aangegeven door zorgverzekeraar was er zeker geen contact geweest. In het verleden vaak zaken gedaan met Kersten en hier was alles beter geregeld. Deze kwamen oa wel bij gebruiker kijken wat er nu nodig is voor vervanging of reparaties


    1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Frits

    10


    Ik ben in de winkel in Roermond geweest en Stefanie en Danielle hebben me geweldig geholpen. Erg vriendelijk, behulpzaam en bekwaam.


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    H

    7


    nee


    3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Yvon

    9



    4 sterren: goede service, goed behandeld

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Franca

    10


    geen idee


    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    M

    10



    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Jos

    10



    5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    H.

    10


    Zeer tevreden!


    Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen en ik werd keurig op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling!

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Frank Nelissen

    8


    Goede service en behulpzaam


    Bij het bestellen van een beugel moest ik wel zoeken naar het begeleidend bevestigingssetje zonder te weten welke ik moest hebben. Omschrijving op site gaf aan dat je apart zo'n setje moest bestellen. Tip van mij koppel bij elk beugel waarbij zo'n setje hoort het betreffende bevestigingssetje erbij. Is klantvriendelijker. Dan hoeft de klant niet te zoeken, want die weet vaak niet wat hij zoekt en dat kostte mij nou meer zoekwerk. Uw medewerker heeft mij daar uitstekend bij geholpen.

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    T

    10


    Zeer goed


    Zou u ons aanbevelen? Ja

    Brigitte

    10


    Gewoon prima


    Gewoon prima

    Zou u ons aanbevelen? Ja

    M

    10


    levering altijd als verwacht mag worden!


    goede ervaring, zowel als alles goed gaat, maar ook als bijvoorbeeld het iets langer duurt vanwege voorraad/levering. Prima communicatie.

    Dirk

    10


    Fijne mensen begripvol en hele goede service . Ik zeg top


    Toen mijn man erg slecht werdt ten gevolge van prostaat en botkanker hebben wij veel van jullie geleend. Een hoog laag bed met speciaal matras, een po stoel decubitus kussen en draaischijf. Hierdoor kon mijn man t’huis blijven tot het laatst.Wat hij dus heel graag wou en wij natuurlijk ook. Hier voor onze hartelijke dank.Mvg Tiny van Houten Bonthuis.

    Joost

    7


    slecht onderhouden website


    Iets besteld via de website, bleek er een totaal ander produkt achter te zitten, website was niet aangepast. Met enig gedoe toch goed gekomen.

    Anneke

    6


    Niet wat verwacht


    7 euro om het terug te sturen!

    Ton van Loon

    8


    Snelle levering


    Goede service en vlotte afhandeling!

    Maria

    8


    Klantvriendelijk en groot assortiment.


    Wordt altijd vriendelijk te woord gestaan zowel telefonisch als in de winkel. Altijd behulpzaam en meedenkend.

    Frits

    10


    geinstalleerd


    Tevreden

    Gerrit

    8


    misverstand mbt papieren factuur deze was nl al digitaal betaald.


    zie boven.

    Monique Peters

    7


    Snelle levering en


    Inderdaad snelle levering Alleen jammer dat je de kwaliteit via een webshop welke webshop dan ook niet goed kunt beoordelen.

    M.P.

    8


    we kregen een prima rolstoel te leen


    het ophalen van de rolstoel kon heel fijn in het zorgcentrum. Helaas was dat zorgpunt opgeheven tegen de tijd dat we de rolstoel niet meer nodig hadden. Dat betekent dan dat je thuis moet zijn om de rolstoel te laten ophalen. Omdat de stoel geleend was door een demente vrouw, betekende dat dat er weinig ophaalmogelijkheden waren omdat er iemand bij haar thuis moest zijn. Het is gelukt door absolute medewerking door Medicura, maar ik had de stoel liever weer op mijn eigen tijd ingeleverd bij het zorgpunt in het zorgcentrum. Verder was het een hele nette rolstoel. Geen afgedankt exemplaar, maar bijna als nieuw.

    w

    10


    .


    .

    Joke

    8


    Wij zijn goed tevreden


    Wij zijn goed tevreden.

    N F vd Heijden

    10


    heel goed


    prima

    Nel

    7


    Goede en snelle service


    Behulpzaam tijdens telefoongesprek

    S. Krens

    8


    Goed


    de winkels zijn goed alleen als je in Overloon woont heb je geen winkel in de buurt, waarom is de winkel in Ziekenhuis Pantein in Beugen weg, dat is een groot verlies voor de regio