Verkoopmedewerker Zorgwinkel Utrecht en Nieuwegein
6 oktober 2021
Klantadviseur Particulieren
11 oktober 2021

Teamleider Klantenservice

Al sinds 2003 zijn wij een service organisatie die gespecialiseerd is in het uitlenen, verhuren en verkopen van medische hulpmiddelen. Deze dienstverleningen verzorgen wij voor zowel de B2B als B2C markt. Om deze diensten zo goed mogelijk uit te kunnen voeren werken wij samen met verschillende organisaties. Denk hierbij aan thuiszorgorganisaties, huisartsenpraktijken, zorginstellingen en zorgverzekeraars.

De afgelopen paar jaar zijn wij enorm gegroeid en in 2021 is inmiddels al de 11e zorgwinkel geopend. Gezien deze harde groei, hebben wij jouw hulp hard nodig!

Bij Medicura willen wij jouw werktijd natuurlijk zo aangenaam mogelijk maken. Onder andere door ons gezellig en specialistisch team, prettige werksfeer en open communicatie. Spreekt dit je aan? Bekijk dan hieronder wat jij als Teamleider Klantenservice bij Medicura kunt betekenen.

Aantal uren: 32 – 40
Locatie:
Nederweert

Functieomschrijving  

Als leidinggevende van de Klantenservice (klantadviseurs, ergotherapeut en verpleegkundigen) ben je verantwoordelijk voor het goed bedienen van onze klanten, zijnde particulieren, zorgprofessionals en zorginstellingen. Je bent een spin in het web om ervoor te zorgen dat de afstemming van werkzaamheden binnen de afdeling en tussen andere betrokken afdelingen soepel verloopt. Je hebt een sterke persoonlijkheid, je bent een echte aanpakker, communicatief vaardig en resultaatgericht. Je bent een echte teamspeler en weet hoe je medewerkers kunt begeleiden en laten groeien. In de eerste maanden draai je mee met het team om inhoudelijk volledig op de hoogte te zijn van de werkzaamheden.

De daarbij behorende taken zijn:

  • Zorgdragen voor een goed functionerende afdeling, met een duidelijke structuur qua werkwijze, taakverdeling en planning/bezetting. Dit betekent in controle zijn met wat er gebeurt en het bewaken van de procedures en het initiëren en uitvoeren van verbetervoorstellen.
  • Bijdragen aan de doorvertaling van de strategie van Medicura in de doelstellingen voor de afdeling. Zorgen dat de teamprestaties met elkaar met elkaar gehaald en gevierd worden.
  • Zorgen dat de afspraken met zorgverzekeraars uitgevoerd worden door de medewerkers van de afdeling en vraagbaak hierin zijn.
  • Verantwoordelijk voor het regelen van een goed functionerende bereikbaarheidsdienst.
  • Collega’s aan de telefoon, mail en chat coachen/begeleiden en feedback geven.
  • Nieuwe medewerkers werven en inwerken en het houden van gesprekken met het team.

Wat verwachten wij van jou:

  • HBO opleidingsniveau
  • Leidinggevende en coaching capaciteiten
  • Ervaring op een customer service afdeling/verkoop binnendienst
  • Ervaring met MS-office, Navision (ERP) is een pré
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Commercieel denken en handelen
  • Zelfstandig kunnen werken
  • Prioriteiten stellen
  • Goede kennis van hulpmiddelen en de markt is een pré

Wat bieden wij jou?

Door de dynamiek van ons bedrijf en de afwisseling in je functie, is geen dag hetzelfde. Medicura streeft er naar in al onze activiteiten maatschappelijk verantwoord bezig te zijn. Zo gaat bijvoorbeeld een deel van de winst naar goede doelen en sponsoring en hebben we respect voor het milieu middels hergebruik & recycling en energiebesparing.

We bieden je een uitdagende functie, een marktconform salaris, een goede pensioenregeling en veel eigen verantwoordelijkheid!

Wil je graag solliciteren?

Voor meer inhoudelijke informatie over de functie kun je met ons contact opnemen via vacatures@medicura.nl of 088-007 11 00. Wil je direct solliciteren? Stuur dan je sollicitatie, voorzien van motivatie en CV naar vacatures@medicura.nl