Verkoop binnendienst medewerker
5 januari 2018

Verkoop binnendienst intramuraal

Kerntaken en verantwoordelijkheden

Als verkoop binnendienst medewerker intramuraal ben jij een belangrijke schakel in het hulpmiddelenproces van onze klanten. Dagelijks heb je plezierig telefonisch- en mailcontact met onze business-to-business klanten (voornamelijk zorginstellingen).

Je zorgt ervoor dat de binnenkomende bestellingen snel en op een correcte manier worden verwerkt. Hierbij moet je denken aan de verhuur en verkoop van o.a. tilliften, anti-decubitus matrassen, personenalarmering, bedden, noem maar op. Er zullen ook casussen bij zitten, waar je niet direct een antwoord op hebt. Het is voor jou dan een uitdaging om je hierin vast te bijten en te zorgen dat onze klanten zo snel mogelijk de informatie of het advies krijgen waar ze naar op zoek zijn. Initiatief nemen en zelf op zoek gaan naar oplossingen zijn daarom belangrijke vaardigheden die van je worden gevraagd.

We zijn op zoek naar een echte teamspeler. Je werkt intensief samen met je collega’s van de binnen- en de buitendienst. In overleg met de buitendienst plan je nieuwe afspraken in en ondersteun je de verkoop met het maken van offertes en het opvolgen hiervan.

Benodigde kwalificaties 

Algemeen:

  • Gedreven
  • Commercieel
  • Klantvriendelijk en klantgericht
  • Positieve instelling
  • Stressbestendig

Functie-specifieke kwalificaties

 Opleidingsniveau:

  • MBO commercieel niveau 4 / HBO

Bekwaamheden/vaardigheden:

  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Commercieel kunnen denken en handelen
  • Teamspeler, maar ook zelfstandig kunnen werken
  • Goede kennis van zorgproducten of affiniteit hiermee
  • Initiatiefrijk en assertief
  • Prioriteiten kunnen stellen

Graag ontvangen wij je reactie bestaande uit cv en sollicitatiebrief. Indien de sollicitatiebrief/motivatie niet aanwezig is, wordt de sollicitatie niet in behandeling genomen!

Interesse?

Mail je cv en sollicitatiebrief naar vacatures@medicura.nl.